سالن مادام بواری

یه وب سالن برای مباحثات روز

سالن مادام بواری

یه وب سالن برای مباحثات روز

دعوت نامه

سلام

همیشه وقتی رمان های فرانسوی و روسی رو می خونم یه چیز بود که واقعا دوست داشتم از نزدیک درکش کنم . برگزاری مباحث توی سالن های بانوان متشخص اون زمان . قرن 19 .

مبحث روز همیشه تو اون سالن ها مطرح می شده و بحث انجام می شد . جالب این بود که همیشه این سالن ها به اسم خانم ها بود . یه خانم متمول و متشخص صاحب این سالن  بود . من همیشه دوست داشتم صاحب یکی از این سالن ها باشم .

دلم می خواهد این جا سالن من باشه . یه وب سالن  . بگذارید اسم مجازی ام رو هم انتخاب کنم . مادام بواری . چرا ؟ نمی دونم . این اسم احساس می کنم می تونه اسم یه خانم متشخص فرانسوی باشه .

می دونید من فقط هدفم از این کار اینه که با نقطه نظرات مختلف افراد مختلف در مورد یه موضوع واحد آشنا بشم . این موضوعات خیلی متنوعند و هیچ محدودیتی ندارند . هر چی دلتون بخواهد یا دلم بخواهد . موضوع رو من مطرح می کنم و تو قسمت نظرات ، دیدگاه شما رو می خواهم بدونم . بعد تو پست مربوطه من نظرات شما رو عینا ً منعکس می کنم . خودم نظراتی دارم ولی قول می دهم هیچ تعصبی به خرج ندهم . در واقع من اصلا نظرات خودم رو نمی نویسم . فقط ناظرم و صاحب این سالن . مدت زمان بحث روی یک موضوع بسته به علاقه شرکت کنندگان تو بحثه . مدت زمان دائر بودن این وب سالن بسته به استقبال شماست . این کارت دعوت برای همه شماست  . فیلتر نظرات رو فعال نمی کنم تا وقتی که احترام به نظرات زیر پا گذاشته نشه .

از دوستان خواهش می کنم قبول کنند تو دنیای تضادها داریم زندگی می کنیم . پیدا کردن حقیقت تنها با خوب دیدن میسر می شه و خوب دیدن ، یعنی این که بتونی همه چیز رو ببینی ، حقیقت اون چیزی نیست که خودمون می بینیم . شاید باشه شاید نباشه . خواهش می کنم قدرت تحمل نظرات مخالف رو داشته باشید. و احترام بگذارید به عقاید دیگران . اگر شما به این عقیده که الان دارید رسیدید و دوست دارید بقیه براش احترام قائل باشند ، مطمئن باشید بقیه هم راحت به عقایدشون دست پیدا نکردند و احترام به عقایدشون حداقل چیزیه که هر کسی انتظار داره .

با هم بحث می کنیم تا بهتر درک کنیم . بهتر ببینیم . این اولین قدم برای پیدا کردن حقیقته .

 

با تشکر مادام بواری .

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:05 ق.ظ

چک

شازده خانوم دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:41 ق.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com

سلام.
ممنون از دعوتتون.من رو به یاد درسهای دوران دانشگاه انداختید.
امیدوارم دبلاگتون در سطح خیلی بالا و بورژوا بشه

من جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:30 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

چه باحال
علاقه مند شدم برم بخونم این کتاب ها رو
من نوستالژیکم خیلی قویه!

لینک باکس سیاسرد جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:40 ب.ظ http://siasard.mihanblog.com

اگر دوست دارید که از آمار بازدید زیادی برخوردار شوید ابتدا لینک باکس ما را در وبلاگ خود قرار دهید سپس برای ما یک لینک ارسال کنید.
امتیازات
افزایش آمار بازدید
ثبت در موتور های جست و جو
نمایش در صد ها وبلاگ و وبسایت دیگر

شازده خانوم جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ق.ظ

درود بر شما
دو جمله هست که باید بگم :
تشکر برای حضورتان درسال گذشته و آرزو برای همراهیتان با وبلاگ شازده خانوم درسال جدید.
سالی پر از هیجان ، شادی و صلح برایت آرزومندم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد