سالن مادام بواری

یه وب سالن برای مباحثات روز

سالن مادام بواری

یه وب سالن برای مباحثات روز

خدا

دوستی برام صحبت می کرد . قبولش دارم . تو خیلی از موضوعات . سوالی از من کرد . پرسید به  نظر تو بزرگترین دروغ بشر چیه ؟ هیچی به ذهن من نرسید . گفت آسونه . باز من نمی تونستم جواب بدهم . خودش گفت . خدا .

 

همیشه گفتند اول دفتر با نام خدا . بگذارید اولین موضوع بحث هم همین خدا باشه .همین سه حرف ساده خ . د . ا

 

نظر شما در مورد خدا چیه ؟

 

خ . د . ا

 

 

 سلام
اگه بخوام قلمبه سلمبه حرف بزنم ٬ باید آدرس وبلاگم رو بدم که به شدت حوصله سر بر و مزخرفه.
اما بنظر من خدا همون نیازیه که نتیجه اش عطش شدید برای خلق کردن ٬ مبارزه برای تغییر دادن وضعیت بیهودگی- پوچی- تکرر به جهتدار بودن - معنا دار شدن - نو آوری و انگیزه خلق این وبلاگ توسط شما و دادن این پاسخ توسط بنده است. (علی )


نظرات 1 + ارسال نظر
علی دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:08 ق.ظ

سلام
اگه بخوام قلمبه سلمبه حرف بزنم ٬ باید آدرس وبلاگم رو بدم که به شدت حوصله سر بر و مزخرفه.
اما بنظر من خدا همون نیازیه که نتیجه اش عطش شدید برای خلق کردن ٬ مبارزه برای تغییر دادن وضعیت بیهودگی- پوچی- تکرر به جهتدار بودن - معنا دار شدن - نو آوری و انگیزه خلق این وبلاگ توسط شما و دادن این پاسخ توسط بنده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد